MENU
PORÓWNANIA (1)
Południowy wyjazd ze stacji Kłodzko. Dla poprowadzenia linii wykuto półkę skalną urywającą się nad Nysą Kłodzką. Na wypłaszczeniu znalazło się też miejsce na drogę dojazdową do dworca. Miejsce strategiczne - zwężenie doliny, dlatego osłaniana z małej kaponiery w skarpie drogi do Wrocławia (ale i z fortów na wzgórzach).
Pierwotnie dodał albert°, 2005-07-07, odsłon: 2271

Dodał: moose° - Data: 2013-03-05 22:14:34 - Odsłon: 5929
Rok 1904


  • /foto/314/314624m.jpg
    1875
  • /foto/5246/5246621m.jpg
    1890
  • /foto/5330/5330052m.jpg
    1897
  • /foto/10168/10168541m.jpg
    1898 - 1899
  • /foto/3752/3752828m.jpg
    1900
  • /foto/5393/5393031m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/254/254818m.jpg
    1904
  • /foto/3416/3416091m.jpg
    1904
  • /foto/5853/5853943m.jpg
    1905 - 1909
  • /foto/3752/3752963m.jpg
    1907 - 1909
  • /foto/320/320364m.jpg
    1907 - 1910
  • /foto/8207/8207300m.jpg
    1907 - 1910
  • /foto/8647/8647363m.jpg
    1908
  • /foto/3750/3750989m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/208/208732m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/7020/7020286m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/403/403799m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/9940/9940129m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/304/304664m.jpg
    1915
  • /foto/5455/5455452m.jpg
    1920 - 1925
  • /foto/3726/3726454m.jpg
    1921
  • /foto/3722/3722946m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/5505/5505236m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/6542/6542237m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/7949/7949388m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/251/251454m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/163/163672m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/6351/6351024m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/6900/6900288m.jpg
    1935 - 1943
  • /foto/6543/6543723m.jpg
    1938
  • /foto/398/398480m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/9440/9440318m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/9440/9440319m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/9440/9440320m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/9440/9440321m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/9440/9440322m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/9440/9440323m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/9440/9440324m.jpg
    1983 - 1986
  • /foto/7762/7762641m.jpg
    1991
  • /foto/7762/7762685m.jpg
    1991
  • /foto/383/383110m.jpg
    1997
  • /foto/9383/9383238m.jpg
    2000
  • /foto/103/103778m.jpg
    2002
  • /foto/104/104204m.jpg
    2002
  • /foto/104/104208m.jpg
    2002
  • /foto/9219/9219768m.jpg
    2006
  • /foto/219/219438m.jpg
    2006
  • /foto/219/219445m.jpg
    2006
  • /foto/219/219446m.jpg
    2006
  • /foto/145/145180m.jpg
    2007
  • /foto/199/199268m.jpg
    2008
  • /foto/228/228948m.jpg
    2008
  • /foto/229/229156m.jpg
    2008
  • /foto/230/230077m.jpg
    2008
  • /foto/7702/7702102m.jpg
    2009
  • /foto/7702/7702103m.jpg
    2009
  • /foto/7702/7702104m.jpg
    2009
  • /foto/7702/7702105m.jpg
    2009
  • /foto/7702/7702106m.jpg
    2009
  • /foto/7702/7702107m.jpg
    2009
  • /foto/3820/3820730m.jpg
    2009
  • /foto/293/293232m.jpg
    2009
  • /foto/308/308110m.jpg
    2009
  • /foto/308/308264m.jpg
    2009
  • /foto/308/308457m.jpg
    2009
  • /foto/308/308653m.jpg
    2009
  • /foto/360/360757m.jpg
    2010
  • /foto/3715/3715935m.jpg
    2013
  • /foto/3882/3882716m.jpg
    2013
  • /foto/3882/3882721m.jpg
    2013
  • /foto/3882/3882726m.jpg
    2013
  • /foto/3966/3966856m.jpg
    2013
  • /foto/3969/3969191m.jpg
    2013
  • /foto/3949/3949533m.jpg
    2013
  • /foto/5219/5219758m.jpg
    2013
  • /foto/5219/5219998m.jpg
    2013
  • /foto/4158/4158545m.jpg
    2013
  • /foto/4160/4160710m.jpg
    2013
  • /foto/4160/4160711m.jpg
    2013
  • /foto/5215/5215874m.jpg
    2013
  • /foto/5216/5216697m.jpg
    2013
  • /foto/5216/5216705m.jpg
    2013
  • /foto/5216/5216768m.jpg
    2013
  • /foto/4427/4427889m.jpg
    2014
  • /foto/9653/9653786m.jpg
    2014
  • /foto/9653/9653799m.jpg
    2014
  • /foto/4909/4909916m.jpg
    2014
  • /foto/5274/5274091m.jpg
    2015
  • /foto/5409/5409000m.jpg
    2015
  • /foto/6073/6073355m.jpg
    2016
  • /foto/6801/6801406m.jpg
    2016
  • /foto/6255/6255697m.jpg
    2016
  • /foto/6483/6483171m.jpg
    2017
  • /foto/6888/6888698m.jpg
    2017
  • /foto/7817/7817091m.jpg
    2019
  • /foto/9301/9301588m.jpg
    2021
  • /foto/10370/10370141m.jpg
    2023

"Eisenbahnen in Schlesien. Ostdeutsche Eisenbahngeschichte. Band 4 Siegfried Bufe , Bufe-Fachbuch-Verlag , Egglham 1993

Poprzednie: ul. Wojska Polskiego Strona Główna Następne: Kładka I (rz. Biała Lądecka / Bielice - Dom Zborowy)